söndag 9 augusti 2009

Semestertider!

Ja, nu är det semestertider och det händer inte mycket i min lilla värld.

Jag har nu avklarat hälften av tiden, 2 veckor. Har två veckor kvar! Nu i helgen har jag dock varit sjuk och det är inte roligt inte - det känns trist, men samtidigt handlar det väl bara om att ta hand om sin kropp och lyssna på den.

Ibland kanske jag inte alltid gör det som jag borde göra... under de två veckor som är kvar har jag inte så mycket inplanerat precis.. Jag ska eventuellt ta och åka ner till Malmö - M fick ju jobba två veckor till så jag har varit ensam under hela min semester, förutom när jag har haft besök av min bror m familj.

Ja, det blir lätt lite ensamt här hemma, så att åka iväg till folk kanske inte är en sådan dum idé samtidigt är jag så trött på att alltid behöva åka till folk, det är skönt att kunna vara hemma också! Nästa helg är det Malmöfestivalen och det kanske hade varit roligt att besöka. Timbuk på lördag.. ja, kanske!!!
Lotta

Inga kommentarer: